Tuesday, October 9, 2007

Ketu jemi ne Kukes ...


Ketu jemi ne Kukes se atje e linda djalin buri im ishte ndihmes - mjek ne repart ushtarak dhe qe ketu filloi ndjkja ime nga sigurimi i deges se brendeshme te shkodres. Ne dhjetor te vitit1965 gjithe reparti dh buri im Gori Rrapi kerkonin nje diversant te UDB se, alarm i madh miro po c`ndodhi ky diversant qe ata kerkonin me trokitti mua ne dere dhe me thote zhid bajsh moj nuse , a po me jep njecike buke dhe une e futa brenda dhi thashe pershesh me qumesht qe e kisha na te djalit. Mbaj mende si tani ishte nje bure i gjate reth 50 vjec me nje shenje te prere thike ne faqen e djathte tamam si ai artisti rus qe luan te filmi Zekthi me duket strizhenovi. ndejti pak dhe po shikonte fotografine e Enver Hozhes qe s` kishte shtepi qe se mbante ne ate kohe , e doje a pos e doje do ta varje ne mure.Me thote po buri ku punon dhe si ti ke ardhur nga Tirana ne Kukesin e Vjeter e shume e shume te tjera do iki me tha se u be nate dhe kam shume rruge per te ber sa te kaloje ate malin e shishtavecit, Me uroje jete te gjate dhe te lumtur per djalin, sikur ta dinte kalvarin e vuajtjeve te tij qe do tiu vinin nje pas nje nga gjeniu KADARE.....Ne mes te nates vje buri i lagur me gjithe rroba qe kishte rene ne lume per te kerkuar diversantin. he a e zute i thashe , jo me tha dhe mbas asaj nate ne mengjes me thrasin ne ne repart ku ishte kryatar i deges brendeshme me kujtohet nje Gaqo me duket e kishte embrin...Kishte spiunuar nje grua polici . ku rinte ne nje hyrje me mua dhe qe kishte pare nje bure me roba te reckosura te dera ime .. une e kuptova dhe ju pergjigja nuk e di po mbaj mende qe qe nje lypes dhe i thashe pak buke dhe kaq.. po cte tha etj etj si perfundim atje nuk me dhane pune se thoshin isha mbesa e xhafer deves dhe me shume pune deri sa e zgjithen e moren vesh se kush ish shikoje djalin e vogel dhe une ne kete kohe ne Kukes...po ta tregoje kete histori mbas shume vjeteve se po ta dinte njeri per muhabete qe bera me te do te me kishin burgosur nja 25 vjete .....Qe ne keto vite filloi sigurimi te me kontrollonte

2 comments:

said...

Përshëndetje, unë jam Silva Ginsburg dhe jetoj në Singapor. Jam këtu për të ndarë mendimin tim për botën se si u ndihmova nga Dr. White me magjitë e tij të fuqishme për të rikthyer të dashurin tim i cili më la pas dore dhe u nda me mua në 2 vitet e fundit e gjysmë. Nuk mund të them shumë sepse me të vërtetë nuk di si të shprehem tani sepse jam i mbingarkuar, por vërtet dua ta vlerësoj dhe falënderoj Dr. White për ndershmërinë dhe punën e tij të dhembshur në jetën time. Faleminderit shumë. Kushdo që e lexon këtë dhe që ka nevojë për shërbimin e tij mund të kontaktojë me të përmes numrit të tij WhatsApp në:
+17168691327
ose me email në:
wightmagicmaster@gmail.com

. said...

Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159